یک نظر

  1. روحشون شاد .صلوات

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شب عاشورا 1400 (عکس و فیلم)بروزرسانی شد

امشب ای مردم غفلت زده، مهلت بدهید 
تا که «حر» سوی ره راست ز بیراهه شود 

اصغرم را بگذارید که تا فردا صبح 
سن قربان شدنش کامل و، شش ماهه شود 

شب عاشورای حسینی مصادف با 27 مرداد 1400 هیئت شاهزاده علی اصغر خیابان وصال شبی خاص و به یاد ماندنی بود . شور حسینی  از یک طرف و اشک های عزاداران در غم از دست دادن یکی از پیر غلامان هیئت شادروان چگنی که سالها در هیئت شاهزاده علی اصغر زنجیرزنان عزای حسین ابن علی را به جای آورده بود از سوی دیگر لحظات خاص و بیاد ماندنی رقم زدند .

مسیر هیئت از درب مسجد امام حسن مجتبی به سمت میدان آزادی و سپس از مسیر پل بزرگ (صفوی) از درب سینما استقلال به سمت میدان استانداری و از مسیر مقابل پارک شهر از کوچه مخابرات به پل شهدا و از مسیر خیابان شهدای شرقی به چهار راه رنگین کمان و از مسیر جایگاه شهید انوش رضایی و از خیابان امت به میدان آزادی و بازگشت به حسینیه امام حسن مجتبی (ع) بود . فیلم این شب از مسیر پل شهدا و مراسم ختم پرشور شب عاشورا درب مسجد می باشد که از شما دعوت می کنیم با ما در این شور حسینی شریک باشید .

 تصاویر کامل شب عاشورا به زودی در سایت قرار می گیرد

     فیلم شب عاشورا میکس مسیر پل شهدا و ختم درب مسجد امام حسن مجتبی (ع)    

تمامی حقوق برای هیئت علی اصغر خیابان وصال محفوظ است . اهدایی موسسه مهران سافت

CopyRight 1396-1401 Mehran Software

کانال ما در آپارات

این وبسایت به فرزندان عزیز آقا امام حسین (ع) ، حضرت ولی عصر (عج) و شاهزاده شهید اسلام حضرت علی اصغر تعلق دارد تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به هیئت زنجیرزنی باب الحوائج شاهزاده علی اصغر خرم آباد می باشد هرگونه برداشت از مطالب با ذکر منبع امکان پذیر است.