پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شب هفتم محرم 1400 (فیلم)

 

شب هفتم محرم 1400 مصادف با 24 مرداد ماه با حضور پرشور عزاداران حسینی هیئت باب الحوائج شاهزاده علی اصغر(ع) خیابان وصال همراه بود .

هیئت از درب مسجد به سمت انتهای خیابان وصال حرکت کرده و با توقف در حسینیه زنده یاد موسوی از مسیر خیابان شریعتی و مقابل پارک دکتر شریعتی به سمت خیابان مجاهدین اسلام حرکت و از مسیر میدان آزادی پس از عزاداری پر شور به خیابان وصال و تکیه مسجد امام حسن مجتبی برگشته و مجلس را ختم نمودند .

عزیزان هیئت باب الحوائج شاهزاده علی اصغر(ع) خیابان وصال با رعایت پروتکل های بهداشتی ایام کرونا با حضور مداحان عزیز کربلایی آرش بابایی و مداح جوان هیئت کربلای سجاد میر و با زحمت بی شائبه گروه موزیک درخشان هیئت با همراهی زنجیرزنان و زحمت کشان هیئت فضایی معنوی و به یاد ماندنی آفریدند .

در ادامه فیلم مراسم ختم شب هفتم قرار می گیرد .

در صورتیکه مایل هستید می توانید عکس ها و فیلم های خود را هر شب به شماره 09161600061 واتساپ کنید تا با نام خودتان در سایت قرار بگیرد .

لازم ذکر است این وبسایت کامل وقف هیئت بوده و هیچ حامی مالی نداشته و تنها با شور و حمایت معنوی عزیزان هیئت شکل می گیرد .

 

   فیلم ختم شب هفتم   

تمامی حقوق برای هیئت علی اصغر خیابان وصال محفوظ است . اهدایی موسسه مهران سافت

CopyRight 1396-1401 Mehran Software

کانال ما در آپارات

این وبسایت به فرزندان عزیز آقا امام حسین (ع) ، حضرت ولی عصر (عج) و شاهزاده شهید اسلام حضرت علی اصغر تعلق دارد تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به هیئت زنجیرزنی باب الحوائج شاهزاده علی اصغر خرم آباد می باشد هرگونه برداشت از مطالب با ذکر منبع امکان پذیر است.