شب هشتم محرم 1400

پاسخ دادن

نکات : آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شب تاسوعای 1400 (فیلم و عکس)

عباس جان! از تو که می نویسم، تمام کلمات خیس اند و در سکوت یاد تو، چیزی جز دریا نمی گذرد. ای ایستاده ترین دریا ! مشک خالی ات، اشتیاق تمام آب های جهان را برانگیخته است تا قطره قطره تو را فریاد کنند. امروز، کتاب عاشورا را که ورق می زنی، با مقدمه عباس آبرو می گیرد تا بلندترین شعر خون، به نام تو سروده شود و به امضای حسین علیه السلام برسد. بوسه می زنم بر دستانی که از مسیر فرات برگشت تا نمایش وفا را در قلب هر مسلمان، به تعزیه بنشیند؛ از آن روز، تمام رودها سراسیمه پی تو می گردند.
آقا عبدالله احمدی علم گیر سابق هیئت (اللهم اشف کل مریض)

شب تاسوعای حسینی مصادف با 26 مرداد 1400 عاشقان هیئت شاهزاده علی اصغر(ع) طبق روال این چند شب به عزاداری پرداختند.

هیئت از درب مسجد امام حسن مجتبی (ع) عزاداری خود را شروع نموده سپس از مسیر خیابان وصال به میدان آزادی و از مسیر خیابان امت پل بهداری به میدان شهید بزرگوار انوشیروان رضایی رسیدند . بدیهی است بعل اوج بیماری کرونا جایگاه شهید انوش رضایی امسال دایر نبود . باشد که انشالله در سالهای  بعد توفیق خدمت به عزای حسینی نصیب همه گردد . سپس هیئت از مسیر روبروی دانشگاه علوم پزشکی به چهار راه رنگین کمان و از مسیر خیابان شهدای شرقی به دروازه الشتر و چهار راه اسد آبادی (کوروش) رسیدند . در طول مسیر از مداح بزرگوار کربلایی احمد آقاجانی که در بستری بیماری هستند به نیکی یاد شاد انشاءالله خداوند تمامی بیماران را شفا دهد . هیئت عزاداران شاهزاده علی اصغر خیابان وصال از مسیر پل پیروزی به خیابان شریعتی رسیدند و از طریق ورودی انتهای خیابان وصال به حسینیه میر رسیده که بانی شام اینشب بودند و در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کرونا بسته بندی شام نذری خود را دریافت کردند . مراسم درب حسینیه میر ختم گردید .

تمامی حقوق برای هیئت علی اصغر خیابان وصال محفوظ است . اهدایی موسسه مهران سافت

CopyRight 1396-1401 Mehran Software

کانال ما در آپارات

این وبسایت به فرزندان عزیز آقا امام حسین (ع) ، حضرت ولی عصر (عج) و شاهزاده شهید اسلام حضرت علی اصغر تعلق دارد تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به هیئت زنجیرزنی باب الحوائج شاهزاده علی اصغر خرم آباد می باشد هرگونه برداشت از مطالب با ذکر منبع امکان پذیر است.